25.05.11

Анекдот

Закінчилися літні канікули. Вчителька в школі просить дітей розповісти - хто що влітку робив, чого навчився, що корисного з цього виніс.
Маша:
- Ми з мамою та бабусею все літо провели на садовій ділянці.

Ми садили різні овочі, я поливала грядки і прополювала бур'яни.
Вчителька:
- Молодець, Маша. І що ж ти зрозуміла?
Маша:
- Я зрозуміла, що все живе вимагає дбайливого догляду, і щоб зібрати багатий урожай, треба багато попрацювати.
Іван:
- А ми з татом все літо провели на полюванні і на рибалці. Я навчився ставити намет, розпалювати багаття. А ще я зрозумів, що таке справжня чоловіча дружба, а ще я за літо засмаг і зміцнів.
Вчителька:
- Молодець, Іване! А що ти, Вовочка, влітку робив?
Вовочка:
- Та так, все літо на кухні зі старшим братом розмовляли.
Вчителька (з сумнівом):
- Так? І про що ж ви розмовляли?
Вовочка:
- Ну, наприклад, мені брат розповідав, як він в Афгані одного разу сидів в окопі, у нього були 5 гранат, патрони до кулемета, і 5 пляшок горілки. На нього пішли душмани в наступ, так він випив всі 5 пляшок горілки, розстріляв з кулемета роту душманів, а потім гранатами підбив 5 танків.
Вчителька запитує:
- Вовочка, ну і що ж ти виніс для себе з цієї розповіді?
Вовочка:
- Та що... те що з ним, п'яним, не варто зв'язуватися!

Архів анекдотів